وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

فرماندار پنسیلوانیا: شمارش آرای پستی انتخابات آمریکا چند روز زمان می‌برد

  • کد خبر: ۴۸۶۷۳
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
فرماندار پنسیلوانیا: شمارش آرای پستی انتخابات آمریکا چند روز زمان می‌برد
کتی بوکوار اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنم بیشتر آرا در پنسیلوانیا، شامل آرای پستی و زودهنگام و آرای حضوری، در چند روز شمارش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشریه خبری هیل نوشت: فرماندار پنسیلوانیا در یک اطلاعیه جدید هشدار داد مشخص‌شدن نتایج انتخابات ممکن است «چند روز» طول بکشد. کتی بوکوار، معاون فرماندار ایالت پنسیلوانیا، نیز با بیان این اظهارات گفته است: تاکنون بیش از ۲/۴ میلیون نفر در این ایالت در رأی‌گیری پستی شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی من این است که تعداد آرای پستی نسبت به ۲۰۱۶ میلادی ۱۰ برابر بیشتر خواهد بود، بنابراین زمان بیشتری برای شمارش کل آرا لازم است.

کتی بوکوار در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی نیوز افزود: پیش‌بینی می‌کنم بیشتر آرا در پنسیلوانیا، شامل آرای پستی و زودهنگام و آرای حضوری، در چند روز شمارش خواهد شد.

جمهوری‌خواهان تلاش زیادی کرده‌اند تا مانع از تمدید دریافت و شمارش آرای پستی پس از رأی‌گیری روز سه‌شنبه در این ایالت شوند. دیوان عالی آمریکا چهارشنبه گذشته با این درخواست جمهوری‌خواهان مخالفت کرده است.

این در حالی است که رأی‌دهندگان آمریکایی در ایالت پنسیلوانیا دریافته‌اند که هزاران برگه رای پستی -گفته می‌شود در حدود 40 هزار رأی است- توسط رأی‌دهندگان پست شده اما هنوز به دست مسئولان ایالتی نرسیده و مفقود شده است.

«لزلی اوسچه» از مقامات مسئول در برگزاری انتخابات به رسانه گفت: در ابتدا تصور می‌شد که برگه‌های آرای پستی با تأخیری که از سوی سیستم پست به وجود آمده مواجه شده‌اند و هنوز هم نظر بر همین است، اما زمانی که ما متوجه این موضوع شدیم، استراتژی خود را تغییر دادیم و شروع به مطلع ساختن ساکنان این مناطق کردیم.

شبکه خبری سی‌بی‌اس با یادآوری اینکه رأی‌دهندگان منطقه بالتر تا روز سه‌شنبه فرصت زیادی ندارند اما کمیسیونر انتخابات این منطقه از آن‌ها خواست یا شخصا به پای صندوق‌های رأی رفته یا برگه‌های پستی مربوط به خود را بار دیگر از طریق پست دریافت کنند.

منبع: انتخاب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->